вторник, 26 януари 2010 г.

Hi all!! :))




Такаа - да започна от къде ми дойде идеята, да си направя блог.По принцип никога не са ми допадали блоговете и съм си мислила, че това е губене на време, а пък и в колкото и блога да бях влязла те изглеждаха прекалено сиви,скучни... Но (винаги има но .. ) преди няколко дни попаднах в един сайт за снимки и видях творенията (картички албумчета и всякакви красотички) на една млада много креативна жена. Бях се възхитила от това, което тя е публикувала в профила си и реших да и пиша. Тя ми сподели, че в действителност не е обновявала снимките в профила си и че има блог, в който най-редовно публикува своите творения. И такаaa влязох в блога и и направо се изумих! Като за начало блога изглеждаше .. уау! Страхотен! Бликаше свежест от всякъде, след това се зачетох в публикациите и разгледах абсолютно всички нейни постове и бях изумена! Влюбих се в блога!..








Тогава си помислих защо и аз да не си направя мой блог?! И да публикувам в него моите творения.. доста се замислих,най-вероятно ще го забравя след някоя друга седмица, защото не съм много постоянна.. лесно се отказвам,но пък какво ето имам блог даже пиша моята първа публикация.. Ауч забравих да кажа всъщност кой е блога, който ме вдъхнови е това е то http://www.fairy-inspirations.blogspot.com/ Благодаря ти много! Надявам се за напред да поддържаме връзка защото съм сигурна,че ще ме научиш на много неща, за които си нямам и напредстава :) усмивки







Мисля да ви покажа някои от картичките [(първите ми картички)(много малко от тези които съм направила,понеже нямам никакво време в момента)], които подарявах на приятели, роднини за Коледа и Нова Година.. та ето ги и тях:




















Colorfully yours, Sunny :)








4 коментара:

Unknown каза...

Не се и съмнявам, че така е било. Това момиче е много вдъхноваващо с таланта си и красотите, които прави. Ще се радвам да гледаме и твоите. Ако съдя от показаното, по всичко личи, че ще е така :).
Добре дошла в света на блогърите!( каза най-непостоянната от всички.:))

~Gery~ каза...

Хихи, Съни, не можеш да си представиш колко е зарибяващо това да откриваш хора, които са запалени също като теб по правене на красоти! :) Честито блогче! Много е хубаво тук! Цветно и нежно!
И.. мерси за хубавите думички! Не съм и предполагала, че толкова много съм те впечатлила.. стана ми изключително мило да знаеш! :)

sunny каза...

Благодаря ви момичета!Страхотни сте!

арт_мама каза...

Съни, добре дошла и от мен! аз не съм от тези, които имат много време за хобито си, но все пак успявам понякога да се откъсна от реалния свят и да потъна в света на красотите. Надявам се, често да се срещаме занапред, макар и само виртуално :)

Публикуване на коментар

:)