сряда, 3 март 2010 г.

Подарък от Гери

Здравейте, хора!

Честита Баба Марта и Честит 3ти март!

Последната 1 седмица се изгубих нещо и все не ми остава време за блога ми. Бях направила 3 карчики за Баба Марта за колежки на мама, но забравих да ги снимам и понеже ги правих на 28 февруари, а тя на 1ви беше на работа и трябаше да ги подари - неуспях да ги си снимам.


По миналата седмица участвах в предизвикателството Картичкофурии с тази картичка:

И спечелих наградата на Гери, за която писах в предния пост! Всеки ден си гледах пощата за квитанцията за колет и най-накрая в събота 27 февруари се обадиха по домофона да ни кажат, че имаме колет и че пощата работи до 5 часа! Много се зарадвах и отидох с една приятелка до пощата и като го взех направо го отворихме на място! И какво да видя освен страхотната награда, която беше публикувана в Картичкофуриите имаше и още един плик пълен с цветя, брадсове, калинки и висулки както и шарени стикери с букви (които забравих да снимам). Също така страхотна картичка от Гери! Ето ги и тях и вие да им се порадвате:



Гери много ти благодаря за невероятния подарък! Наистина ме трогна! **мечки**

В неделя си купих и акварелни моливи, засилих се да взимам KOH-I-NOOR, но човека в книжарницата ми каза, че на Лира са по-хубави и доста по-евтини, та си взех на Лира както ме посъветва човека и останах доста очарована! Наистина страхотни акварелни моливи :)
Много се радвам, че вече ще имам с какво да си оцветявам картинките за картичките, но усещам, че ми трябва доста упражнения докато започна да оцветявам наистина добре :)

Сега се чудя каква картичка да измисля за мама за 8ми март. И една приятелка ме помоли и на нея да направя, така че доста мислене ще има :) Като мине 8ми март, ще ви ги покажа, защото съм сигурна, че ако преди това ги пусна, мама ще ги види, защото доста често посещава блога ми :)

Colorfully yours, Sunny!

1 коментара:

~Gery~ каза...

:) Много се ррадвам, че с такива дреболийки съм предизвикала толкова усмивки, Съни! :) С нетърпение чакам да показваш новооцветени картички с акварелните моливи! :) Усмих!

Публикуване на коментар

:)